středa 7. května 2014

Focení 1.

Začíná pršet:o ale jako tento týden se celkem drží,myslela jsem že budou tak 4 stupně,ale zatím fajn!! S Naylow čteno (Najlou) jsme se vydali nedávno do lesíčka lesa fotit. (Pořád mám tendenci psát zdrobněliny,my totiž ve škole líčíme -_-) A uvádím na pravou míru Nayla je moje nejlepší kamarádka. Je ta brunetka^_^
Jak pak se máte? Co plánujete na "prázdniny"? Taky jste nevěděli co koupit mamce na Den matek?:D já ji koupila čokoládu,no co!A v ten den se Nayla nechtěla fotit,tak ji to promiňte(měla blbou náladu)
Mimochodem víte jak jsem vám řikala o M? Už asi vím proč si mě blokoval,tedy teorie je zapeklitá,ale vím to,někdy vám to povím,teď spěchám "skejťačit"..:-) Hezké prázdninky.

ta stojí fakt za něco-_-



 ty bodliny-_-byli i na zemi a já se na ně napíchla,bolelo to jak čert:D

 neotočí se,a neotočí se


ja nikdy nebudu mít hezkou panoramu:'(


ani jsem si nevšimla te černé tečky:Dheh fotila:Nayla

no a on furt nechtěl sedět-_-



3 komentáře:

  1. pěkné fotky :))

    byly to nějaké speciální barvy takhle na pomalování se :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky. Ani neviem preco velmi sa mi paci ta zem pod panoramou motylik a gif je super. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky. :) Konečně je venku dobré počasí. :) !!

    OdpovědětVymazat