pátek 16. května 2014

Focení 2.

Rozhoduji se mezi 5 fotkami,které vam tady hodit,žádné nejsou podlé mých představ,ale dám vám je teda všechny.Teda 0,3% z toho co jsem v ten den vyfotila:-) 
Tyto fotečky mi připomínají,dávno slunečné dny-_-,na které dnes vzpomínám,aach:( taky u vás tak prší?tu bude snad potopa.. dneska jsem se rozhodla že vynechám jeden den cvičení a mám uplně blbý pocit..cvičení je totiž jako droga,ale potřebuju přestávku,mé svaly ji potřebují,nějak to ale mozek nechce příjmout.cvičím Jillian Michels-6weeks-6pack.ghh makačka,ale mé bříško to potřebuje..jedli jste někdy zákusky z Ollies?:3 myslím že nic lepšího na světě neexistuje,dnes jsem snědla jednu velkou porcičku hamham.dám vám tady instagramové fotečky,možná ještě dnesO.o

konečně se mi povedla panorama!!



ja and my little big-_- sister
rockerka musí být 

důkaz toho že sister neumí fotit,
unikátní záběr na mé pozadí když dělám kotoul-_-

fujfuj


moje topka^^
i s touhle:

2 komentáře: