pátek 9. května 2014

ZOO-Brno

Už je to sice pěkný týden,ale navštívila jsem Brno-kde bydlí má teta s malým bratránkem,a hned také Zoo. Ve které jsem objevila prostě úžasné úlovky,které vám tady dát musím^_^
Polovina prázdnin za námi,půlka před námi,nějaké plány?Uvažuji jestli bude dnes pršet,chtěla bych jet na kole s Naylow. Uvidíme,každopádně zítra pěkně do práce-pracuji u její maminky v květinářství,jen tak.mám tam ráda jednu paní-je fajnová.normálně zná mojeho dvojníha:O.no takže spět k těm fotkám:dost jsem si hrála se zoomem,i když jsem třěba stála 10m-15m daleko..snad se vám budou fotky líbit,i když je to jen blbá ZOO:-) měj se  hezky!
 opičky:-* k těm mám srdeční vztah:O
#jako k těm fotkám,ale taky k tomuto druhu,rozhošnost^^







 ten klacek no-_-
 medvídci,ti to tam mají krásné







normálně z nich šel strach-_-

 #strýček,Štěpík,a já:3 (vůbec mi ten franc. cop neslušel-_-)


 hmmm:-D nevyfoť to
a můj bratránek,miluje holení-dětská sada:DDD
#záchvaty smíchu:D


8 komentářů:

  1. Nádherné fotky :) a tá opica je roztomilá :3

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle článek mi připomněl, jak moc mám ráda ZOO! Budu tu naši zase muset někdy navštívit :))

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky...v zoo uz jsem nebyla ani nepamatuju
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. jeeej tá posledná fotka je super :DD

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem ho kupovala v tescu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to sú naozaj krásne fotky :) pozri aj našu give away :)

    OdpovědětVymazat
  7. jeej krasne fotky! hned by som tam isla!

    Ak budeš mať čas pozývam na giveaway o vlasový balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat